Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I googled the MZ202 engine
Mauri
Send Mark, the owner an email at mail@legendperformance.com

http://www.legendperformance.com/cont...
Reply
Bonjour,

J'ai contacté Mark Zaic afin de connaitre le distributeur en France, en Allemagne, au Luxembourg ou en Italie.
Je viens de recevoir sa réponse, il n'y a pas de distributeur en Europe.

Il me propose cependant de me faire un devis de trasport si je lui donne une adresse précise, je l'en remercie, cela démontre son grand professionnalisme. Je vais étudier cette possibilité avec les membres de notre petit groupe.

Il y a cependant un petit problème que je me permettrais de souligner ici:

Je me souviens que nous devions être informé personnellement par e.mail ou par PM de toutes les actions, recommandations et notifications à appliquer.
Cela a fonctionné au début, mais ce n'est plus le cas depuis assez longtemps.

Personnellement je consulte le forum chaque jour, et je fais suivre les informations à notre petit groupe composé de Renzo, Denis, Michaël et moi même, mais je ne suis pas à l’abri d'une absence qui me ferait rater certaines informations, comme par exemple cette information sur la nouvelle l'huile préconisée (Legend ZX-2SR).

John si vous pouviez faire quelque chose pour ne pas nous laisser orphelin, nous vous en serions reconnaissant. Wink

Hello,

I contacted Mark Zaic , for to know the distributor in France, Germany, Luxembourg and Italy.
I just received his answer, there is no distributor in Europe.

However, it is my intention to make an estimate of trasport if I give him a specific address, I thank him , it shows his professionalism. I'll discuss this possibility with members of our small group.

However , there remains a small problem that I allow myself to point out here :

I remember that we should be informed personally by e.mail or PM for all actions , recommendations and notifications to apply.
It worked at first, but this is no longer true for some time.

Personally I check the forum every day, I forward the information to our small group of Renzo , Denis, Michael and myself, but I 'm not immune to an absence that would miss me some information, such as eg the information about the new recommended oil (Legend ZX- 2SR ) .

John if you could do something , not to leave us orphans , we would be grateful. Wink

Jean-Rémy (XE 1077 - Sud Bretagne - France)
Reply
perhaps Uptigrove could speak directly with Mark Zaic, president of the legend, and may evaluate to find a European importer that provides us with this oil at reasonable prices. currently there is an importer in Norway, but between shipping fees, customs and oil, the cost comes to 35 € per liter. in the U.S. the cost is 11 $ per liter (8 €).

----------

forse Uptigrove potrebbe parlare direttamente con Mark Zaic, presidente della legend e potrebbero valutare di trovare un importatore europeo che ci fornisca questo olio a prezzi ragionevoli. attualmente c'è un importatore in norvegia, ma fra spese di spedizione, olio e dogana il costo arriva a 35 € per litro. negli stati uniti il costo è di 11 $ per litro (8 €).
Reply
I will discuss this with our European distributor and see if he can import the oil for Europe at a better rate.
Reply
Thank You John. Wink
Jean-Rémy (XE 1077 - Sud Bretagne - France)
Reply
mosquito - 3/17/2014 1:05 AM

I will discuss this with our European distributor and see if he can import the oil for Europe at a better rate.

John,
do you have any news about this oil for us Europeans?
Reply
good info thanks
Reply
可以购买发动机吗?谢谢
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)